TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Jakość projektów informatycznych Rozwój i testowanie oprogramowania autor: Zmitrowicz Karolina
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • Od 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • 9,90 zł
  • 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • 6,90
  • 9,90

Jakość projektów informatycznych Rozwój i testowanie oprogramowania

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 978-83-283-0156-6
Format: 15.5x23.5cm
Liczba stron: 296
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2015 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny (Uwaga: Niski stan magazynowy)
59,00 zł 53,10 zł

Zarządzaj jakością projektu od narodzin po końcowe testy!

Koncepcja jakości — co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz pilnować poziomu Twoich produktów
Zarządzanie jakością (oprogramowania) — ustaw procesy, zasady i standardy
Testowanie — znaczenie ostatniego etapu pracy z projektem

Zapewnianie wysokiej jakości oprogramowania to niełatwe zadanie. Osiągniesz ją, jeśli będziesz przestrzegać wysokich standardów procesu wytwarzania i dopilnujesz, by każdy problem został rozwiązany do końca. Jednak zadziwiająco wielu producentów nie traktuje poważnie sygnałów o błędach. Ujawniają się one dopiero podczas testowania, czyli na etapie, gdy już niewiele można zrobić. Ta książka podpowie Ci, jak już na pierwszych etapach tworzenia kodu wykrywać i rozwiązywać pojawiające się problemy. Popraw efektywność swojej pracy już dziś!

Karolina Zmitrowicz zebrała najistotniejsze koncepcje z dziedziny zarządzania jakością oprogramowania i uzupełniła je o własne doświadczenia. Znajdziesz tu omówienie podstaw testowania oraz pomoc w organizacji i planowaniu pracy. Nauczysz się tworzyć jakość, a nie tylko ją sprawdzać. Poznasz przydatne metody weryfikacji i walidacji, podstawy tworzenia dokumentacji wyników i narzędzia Lean Software Development. Dzięki zawartym w książce wskazówkom udoskonalisz swoje produkty, zoptymalizujesz proces ich wytwarzania i powiększysz grono zachwyconych klientów.

Definicja jakości i znaczenie jakości w projektach informatycznych
Zarządzanie procesowe, jakością i przez jakość
Zasady Deminga i koła jakości
Zarządzanie jakością oprogramowania
Manifest jakości i standardy
Planowanie procesu zapewnienia jakości
Weryfikacja i walidacja, metryki
Anomalie — charakterystyka i sposób obsługi
Podstawy testowania, organizacja i techniki testów
Metryki związane z testowaniem i dokumentacja testów
Wsparcie narzędziowe i standardy w testowaniu
Doskonalenie procesów organizacyjnych i procesu testowego
Lean Software development (LSD)

Dbaj o jakość — pamiętaj, że stać Cię na więcej!

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Edukacyjna akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier