TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Droga Toyoty Fieldbook autor: Liker Jeffrey K., Meier David P.
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • Od 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • 9,90 zł
  • 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • 6,90
  • 9,90

Droga Toyoty Fieldbook

Praktyczny przewodnik wdrażania 4P Toyoty
Wersja papierowa
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 978-83-621-9537-4
Tłumaczenie: Kowalczyk Marcin
Format: 18.5x23.5cm
Liczba stron: 584
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wydanie: 2011 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
64,90 zł 58,40 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

PRAKTYCZNY PRZEWODNIK PO TAJEMNICACH SUKCESU TOYOTY!
W światowym bestsellerze Droga Toyoty Jeffrey Liker przedstawił zasady zarządzania firmą, które sprawiają, że jej produkty mają opinię znakomitych jakościowo i niezawodnych. Tym razem w książce Droga Toyoty – Fieldbook wraz z wieloletnim pracownikiem koncernu Davidem Meierem pokazuje, jak z sukcesem wcielać w życie zasady Drogi Toyoty.
Dowiedz się, w jaki sposób zbudować filozofię redukcji kosztów i stworzyć kulturę skłaniającą pracowników do natychmiastowego rozwiązywania problemów. Jak kształtować liderów, którzy będą żyli tą kulturą, jak sprawić, by firma stała się prawdziwą organizacją stale uczącą się, rozwijającą i zaspokajającą potrzeby klientów oraz jak zapewnić sobie długofalowy sukces.

Książka zawiera narzędzia diagnostyczne, arkusze robocze i ćwiczenia – w dużej części stworzone na podstawie narzędzi stosowanych w Toyocie – dzięki czemu każdy może opracować własny arsenał, dostosowany do specyfiki swojej firmy. Co jednak najistotniejsze, pozwala zrozumieć sposób myślenia kryjący się za wszystkimi tymi narzędziami i podejściami, dzięki czemu każdy może wykorzystać model 4P Toyoty i zintegrować go trwale z filozofią własnej organizacji.

Model 4P Toyoty składa się z następujących czterech elementów:
FILOZOFIA (ang. philosophy) – firma to narzędzie służące do tworzenia wartości dodanej dla klientów, społeczeństwa, społeczności lokalnej i partnerów.
PROCES (ang. process) – liderzy przestrzegający właściwych procesów uzyskują pożądane rezultaty, w tym długofalową redukcję kosztów i poprawę jakości.
PRACOWNICY I PARTNERZY (ang. people/partners) – wartość organizacji zwiększa się poprzez stawianie wyzwań pracownikom i partnerom firmy. Dzięki temu zyskują oni możliwość rozwoju umiejętności i zwiększania pewności siebie.
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW (ang. problem solving) – nieustanne rozwiązywanie zasadniczych problemów to siła napędowa procesu uczenia się organizacji.

JEFFREY K. LIKER jest profesorem inżynierii przemysłowej i operacyjnej oraz współtwórcą programu japońskiego zarządzania technologią na University of Michigan. Jego teksty ukazywały się m.in. w „Harvard Business Review” i „Sloan Management Review”.
DAVID MEIER jest prezesem Lean Associates, dziesięć lat pracował jako lider grupy w Toyota Motor Manufacturing. Obecnie pomaga organizacjom reprezentującym różnorodne branże poznawać Drogę Toyoty.

 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Edukacyjna akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier