TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? autor: Grzegorz Celeban
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji?

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: The Black Horse
ISBN: 978-83-64999-02-4
Wydanie: 2013 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
29,00 zł 26,10 zł
eKsiążka Audio (Watermark)
MP3

Jak w 5 Dni Znaleźć Niszę w Swojej Branży i Wyróżnić Się Na Tle Konkurencji?


czyli

około 90 minut szkolenia
5 sprawdzonych strategii budowania UNIKALNOŚCI
moduł: pytania i odpowiedzi
i 5 dni, które wystarczą abyś wdrożył EFEKTYWNIE wybraną strategię!

Było intensywnie, sporo się działo i padło wiele cennych podpowiedzi - do konkretnych branż.

Podczas tego szkolenia Grzegorz podzielił się 5 strategiami (tak naprawdę taki był plan, ale jak zawsze zdradził więcej niż planował :) ) dzięki którym stworzył i rozwija od 1,5 roku The Black Horse, oraz od 8 lat aktywnie rozwija i współtworzy jak Dyrektor Generalny firmę Votum S.A. w której w tym czasie pozyskał wraz ze swoimi grupami, sprzedawców, kierowników i dyrektorów prawie
4500 klientów!


Do kogo skierowane jest to szkolenie?
Zarówno do sprzedawców, przedsiębiorców którzy już prowadzą swój biznes jak i do tych, którzy dopiero pracują nad pomysłem na swoją firmę!



Kto nie powinien się kupić tego szkolenia?

a. Każdy kto szuka metod POWAŻNEJ, naukowej sprzedaży opartej na tabelkach, schematach i badaniach amerykańskich naukowców
b. Każdy kto uważa, że klient to jego Pan i ma prawo robić co chce
c. Każdy kto nie ma dystansu do siebie i odwagi do próbowania nowych rzeczy (poprostu i tak nie zastosuje odważnych metod jakie pokazał Grzegorz)



Czego się dowiesz?



Poznasz 5 strategii budowania

WYJĄTKOWEJ FIRMY, takich jak:



1. Modelowanie innych branży:

- Wyróżnij się na rynku i zostaw konkurencje za sobą.
- Naucz się współpracy i uczyń z Twoich rywali ... swoich klientów.

2. Klient prawdę Ci powie:

- Pytaj i słuchaj swoich klientów, dzięki temu będą oni chętniej kupować.

- Zastosuj w swoim biznesie strategie, która przyczyni się do zwiększenia sprzedaży.

3. Master Mind Group:

- Stwórz grupę wsparcia, aby uniknąć niepotrzebnych błędów.

- Czerp doświadczenie od swoich mentorów, dzięki temu dojdziesz tam gdzie oni o wiele szybciej.

4. Modelowanie konkurencji:

- Co konkurencja robi lepiej od Ciebie? Ulepsz swój biznes w tym obszarze, ale nie próbuj ...

- Jak dzięki obserwacji konkurencji możesz sprawić, że Twoja firma zacznie szybciej się rozwijać, aż zacznie wyznaczać nowe Trendy w swojej branży?

5. Rozwiązanie problemów konkurencji:

- Rozwiąż raz na zawsze problem konkurowania z innymi w Twojej branży.

- Naucz się wykorzystywać okazję i zacznij współpracować z innymi, dzięki czemu zyskasz Ty sam.



Zobacz co napisali uczestnicy w komentarzach po spotkaniu:

Jacek: "Konferencja była prowadzona bardzo dynamicznie i zrozumiale. Mimo tego, że trwała
ponad 2 godziny nie było mowy o znudzeniu. Prelegent potrafił przez cały czas utrzymać w napięciu
uwagę uczestników."

Sylwia: "Bardzo mi się podobało i poczułam głód - chciałabym więcej takich spotkań :)"

Joanna: "Grzegorzu jesteś konkretnym człowiekiem, za tym stoi Twoje doświadczenie. Ja póki co się uczę sprzedaży i nastawienia do niej. Konferencja ciekawa i przede wszystkim nie nudna. Warto było poświęcić czas. Dziękuję :)"

Grażyna: "Nie wiedziałam czego się spodziewać , zastosuję strategię nr III myślę że nie będzie łatwo stworzyć taką ekipę, oceniłam konferencję doskonale bo podobało mi się . Serdecznie pozdrawiam"

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Edukacyjna akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier