Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego
Studium mediatyzacji polityki na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce
Wersja papierowa
Wydawnictwo:
Adam MarszałekISBN: 978-83-7611-084-4
Format: 16.0x22.5cm
Liczba stron: 280
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2008 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
28,00 zł
25,20 zł
Wizerunek polityków i jego tworzenie zajmuje coraz ważniejsze miejsce w życiu politycznym. W krajach zachodnich procesy związane z kształtowaniem wizerunku są zaawansowane, ale w Polsce jest to tematyka jeszcze stosunkowo nowa. Taki stan rzeczy nie dziwi, biorąc pod uwagę przemiany polityczne ostatnich kilkunastu lat polskiej demokracji - pewne procesy dotyczące życia politycznego dopiero zaczynają w pełni się rozwijać, co w dużej mierze odnosi się do budowania politycznego wizerunku.