TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Przywództwo wyższego stopnia autor: Blanchard Ken
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • Od 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • 9,90 zł
  • 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • 6,90
  • 9,90

Przywództwo wyższego stopnia

Blanchard o przywództwie i tworzeniu efektywnych organizacji
(oryginalnie: Leading at a higher level. Blanchard on leadership and creating high performing organizations)
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 978-83-01-15104-1
Tłumaczenie: Bekier Adam
Format: 17.0x24.5cm
Liczba stron: 270
Oprawa: Twarda
Wydanie: 1, 2011 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
64,00 zł 60,80 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka epub 2, 2016 r. 55,00 zł
eKsiążka mobi 2, 2016 r. 55,00 zł
 
 

25 lat doświadczeń w pracy nad przywództwem zebranych w jednej niezwykłej książce!
Ken Blanchard wywarł ogromny wpływ na zarządzanie milionami ludzi i firm. Napisany przez niego wraz ze Spencerem Johnsonem, fenomenalny bestseller The One Minute Manager został sprzedany w 13 000 000 egzemplarzy. Liderzy od wielu lat korzystają z wnikliwości, mądrości i praktycznych technik Blancharda. Teraz Blanchard i współpracownicy oferują nowej generacji przywódców przełomowe dzieło Przywództwo wyższego stopnia, w którym zgromadzono wiedzę na temat światowej klasy przywództwa. Czytelnik dowie się, jak wyznaczać cele i wizje w oparciu o trzy "kluczowe dla firmy sprawy" oraz jak sprawić, żeby pracownicy wiedzieli, kim jest lider, dokąd zmierza i jakie wartości będą przyświecać jego działaniu.

Możesz być przywódcą wyższego stopnia. Tworząc wydajną organizację możesz doprowadzić pracowników do wielkości.

DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY CHCĄ BYĆ LEPSZYMI LIDERAMI.
W każdej firmie, w każdej organizacji, we wszystkich obszarach życia.
WYZNACZANIE WŁAŚCIWYCH CELÓW, DĄŻENIE DO WŁAŚCIWEJ WIZJI.
Koncentracja na naprawdę istotnych dla firmy sprawach.
OBSŁUGA KLIENTÓW NA WYSOKIM POZIOMIE
Dostarczanie klientom idealnych wrażeń i pozyskiwanie "wielbicieli firmy".
POSKROMIENIE EGO: DROGA SŁUŻEBNEGO PRZYWÓDCY
Wysłuchiwanie, chwalenie, wspieranie, prowadzenie i umożliwianie pracownikom osiągania sukcesów.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Edukacyjna akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier