TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Badania marketingowe Teoria i praktyka autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • Od 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • 9,90 zł
  • 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • 6,90
  • 9,90

Badania marketingowe Teoria i praktyka

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 978-83-01-15462-2
Format: 16.5x24.0cm
Liczba stron: 496
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1, 2011 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
64,90 zł 58,40 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

Publikacja Format Wydanie Cena
Tradycyjna Oprawa: Miękka 1, 2016 r. 62,10 zł
 
 

Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Zawiera kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej.

Największymi atutami podręcznika są:
* uwzględnienie najnowszych badań,
* przykłady pochodzące z polskich firm,
* kompleksowe podejście,
* przejrzysta struktura i jasność wykładu,
* bogata bibliografia,
* indeks rzeczowy.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Edukacyjna akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier