TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Wkład działu finansów do procesu segmentacji klientów autor: Jacek Folga
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Wkład działu finansów do procesu segmentacji klientów

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 978-83-269-4874-9
Wydanie: 2016 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
20,90 zł 18,80 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Z pewnością dzięki segmentacji lepiej poznamy naszych klientów. Będziemy wiedzieli, czego oczekują i na co my możemy liczyć z ich strony. Przykładowo dowiemy się, jakie kanały dystrybucji wykorzystują, jak ważny jest dla nich nasz produkt, jakimi siłami sprzedaży dysponują itp. Profesjonalne wskazówki odnoście segmentacji klientów znajdziesz w tym e-booku.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Edukacyjna akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier